7 واقعیت جالب درباره آرایش که هر عاشق زیبایی باید بداند


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : چهار شنبه 16 مهر 1399
بازدید : 121
نویسنده : alirezajk

1. استفاده از گریم گران قیمت که خلاف قانون بود "Lex Oppia" قانونی بود که در زمان روم وضع شده بود و نه تنها ثروت یک زن ، بلکه نمایش ثروت او را محدود می کرد - و این شامل اقلام گران قیمت "طراح" و عطرهایی بود که از چین ، آلمان و گال. خوشبختانه 20 سال بعد لغو شد.

 

 

 

2. لاک ناخن نئون در ایالات متحده غیرقانونی است آیا لاک الکل زدن براق و روشن ورزشی را روی رقم خود دوست دارید؟ شما (و ناخن هایتان) ممکن است در کمال تعجب باشید: لاک ناخن نئون در واقع در ایالات متحده غیرقانونی است. بنابراین اگر براق کننده های شما با عنوان "Neon" برچسب خورده اند ، به احتمال زیاد از نوع رنگ آمیزی نئون وارد می شوند یا به درستی ساخته نمی شوند. دلیل؟ کمتر از آنچه تصور می کنید چشمگیر است: رنگبخش های نئون هرگز به طور رسمی در FDA ثبت نشده اند.

3. رژ لب که با نگین های خرد شده ساخته می شود با چرخاندن کاملاً جدید به اصطلاح "رنگ لب لوکس" ، گفته می شود که زنان بین النهرین باستان جواهرات نیمه قیمتی را خرد می کردند و از آنها برای تزئین لب های خود استفاده می کردند. از آن زمان به بعد ، رژ لب با همه چیز از سوسک قرمز گرفته تا فلس ماهی ساخته می شود.

4- در دهه 1400 ، "زیبایی درد است" معنای کاملاً متفاوتی داشت. پوستی کمرنگ و دست نخورده در برابر آفتاب برای زنان قرن پانزدهم خشمگین بود. اگر زنان به طور طبیعی دارای چهره چینی نیستند ، آنها همه کارها را از استفاده از زالو تا "خونریزی" انجام می دهند ، یک عمل پزشکی مشکوک در برداشتن مقدار کمی خون برای درمان یا جلوگیری از بیماری. برخی از خانم ها حتی از یک محصول سرب سفید به نام سروسی ونیزی استفاده کردند که باعث ریزش مو و در بعضی موارد مرگ می شد. بله

5- روند پوست برنزه و طلایی یک حادثه بود. در دهه 1920 ، طراح مد کوکو شانل هنگام بازدید از ریویرای فرانسه به طور تصادفی دچار آفتاب سوختگی شد. هنگامی که او به خانه بازگشت ، آفتاب سوختگی برطرف شده بود. طرفداران او به امید تقلید از سبک زندگی مجلل این زن شیک و شیک ، این ظاهر را شروع کردند.

6. رژ لب قرمز برای نشان دادن کلاس در دوره قرون وسطی ، از رژ لب برای تشخیص طبقات اجتماعی در اروپا استفاده می شد. به عنوان مثال ، پوشیدن رنگ لب صورتی روشن بیانگر یک کلاس عالی است در حالی که رنگ های قرمز به معنای پایین بودن سطح اجتماعی شماست.

 

 

 

7. عطر به عنوان ضد عفونی کننده استفاده می شد مدت ها قبل از استفاده از عطر به روشی که باعث می شود قبل از بیرون رفتن از خانه بوی شیرین و تازه داشته باشید ، در چین باستان از آن برای ضد عفونی استفاده می کردند. برخی بر این باور بودند که عطر بسیار قدرتمند است و می تواند به خلاص شدن از اتاق کمک کند.

https://www.makeup.com/makeup-tutorials/trends/makeup-facts



مطالب مرتبط با این پست :

می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








به وبلاگ من خوش آمدید

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان معرفی و بررسی برترین محصولات آرایشی و آدرس brandicrane.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






RSS

Powered By
loxblog.Com